Business Controller Start People – Almere

'Het leven is te kort om dingen te doen waarover je niet gepassioneerd bent’

Deel deze vacature

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Heb jij jouw eerste werkervaring als Business Controller achter de rug en ambieer je een rol in een snelgroeiende en ambitieuze organisatie? Dan zijn wij namens onze opdrachtgever Start People op zoek naar jou! We zoeken ter uitbreiding namelijk een Business Controller op het hoofdkantoor in Almere. 

 

Wat ga je doen?

Als Business Controller ondersteun je het management van het merk Start People bij het managen van de financieel-economische bedrijfsvoering. Je levert een bijdrage aan het realiseren van de doelstellingen. Je voert financiële analyses uit, verzorgt managementrapportages, het budgetproces en forecast. Je zorgt ervoor dat alles goed wordt geregistreerd in SAP en aansluitende systemen, zodat alle zaken goed inzichtelijk zijn. Uiteraard adviseer je het management hierover. Je opereert als het financieel geweten van de organisatie en acteert als een kennispartner. Daarnaast ben je betrokken bij merk overschrijdende projecten binnen het Finance domein.

Het complete Finance team, waar je onderdeel van uitmaakt, bestaat uit mensen die altijd alles beter willen doen. Efficiënter, effectiever. Dit team ondersteunt alle vestigingen maximaal. Men faciliteert de infrastructuur, zorgt dat deze werkt en steeds beter wordt. Automatiseren, daar waar kan. Fouten reduceren, daar waar het foutgevoelig is. Reorganiseren, daar waar men vereenvoudigingen en verbeteringen ziet in de processen. Faciliteren, zodat iedereen kan doen wat ie moet doen, kortom dienstverleners pur sang.

Je wordt onderdeel van het Business Control team en je rapporteert aan de Manager Business Control.

 

What’s in it for you?

Je komt terecht in een afwisselende werkomgeving waarin je onderdeel uitmaakt van een professioneel en gedreven team. We hechten veel waarde aan een goede werkomgeving met aandacht voor vitaliteit en transparante communicatie. En omdat we geloven in een leven lang leren en het inzetten van talent, is er volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Verder bieden we je:

  • een bepaalde tijd contract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • een passend salaris bij deze uitdaging;
  • gezellige, professionele collega’s die voor je klaarstaan;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden:
    • 8% vakantiegeld
    • 6% flexibel budget voor extra vrije dagen of juist wat extra inkomen
    • 20 vakantiedagen
    • reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer
    • pensioenregeling

 

Wie ben jij?

Je bent een onafhankelijke professional die graag verder wil groeien in het financiële werkveld. Je staat stevig in je schoenen en kunt goed omgaan met businesspartners op verschillende niveaus. Je bent gericht op samenwerken, zowel met de business als met je collega controllers. Je bent in staat hoofd- en bijzaken te scheiden en je komt tot weloverwogen, onderbouwde beoordelingen van nieuwe ideeën en scenario’s. Verder ben je risicobewust, positief kritisch en ambitieus.

Als Business Controller beschik je over het volgende profiel:

  • HBO/ WO werk- en denkniveau
  • Een economische of bedrijfskundige achtergrond
  • Bij voorkeur 3 tot 6 jaar relevante werkervaring in vergelijkbare functie

 

 

Zie jij de match?

Kan je niet wachten om in deze baan je tanden te zetten? Ben je toe aan een volgende uitdaging? Wil jij jouw ervaring bij ons inzetten? Solliciteer dan op deze vacature. Dat kan op diverse manieren via natasha@masternexttalent.nl met je CV en motivatie of via onderstaand sollicitatie document. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Natasha Rahimi-Verheijen via natasha@masternexttalent.nl of 06-4275 6959.

Master Next Talent voert deze werving en selectie procedure exclusief voor Start People uit.

 

Hoe ziet de procedure eruit?

  • Na ontvangst van je gegevens maken we als eerste stap graag kort (telefonisch) kennis met je;
  • Daarna volgt een diepere kennismaking via Teams;
  • Wanneer we beide positief zijn presenteren wij je gegevens aan onze opdrachtgever;
  • Daarna volgt een 1e gesprek met de hiring manager en de corporate recruiter van RGF Staffing;
  • Na een positief gesprek van beide kanten ontvang  je vanuit RGF Staffing een uitnodiging voor een online assessment (drijfveren, persoonlijkheid en intelligentie);
  • Bij een positief assessment volgt een 2e gesprek met de CFO en de People & Culture manager;
  • Nog steeds alle lichten op groen? je ontvangt een aanbod vanuit onze opdrachtgever!

 

Wie is onze opdrachtgever?

Wij zijn RGF Staffing The Netherlands en het is onze missie om elk jaar 100.000 mensen aan betekenisvol werk te helpen bij 10.000 werkgevers. Zo leveren we een bijdrage aan inkomen, groei en geluk van mensen. Deze sociale betrokkenheid zit in ons DNA en in dat van onze merken zoals Start People, Unique, Technicum USG Professionals en Secretary Plus. Bij ons krijgt iedereen gelijke kansen. We staan dan ook voor een divers personeelsbeleid – daarmee bedoelen we diversiteit in kleur, seksuele gerichtheid, geslacht, leeftijd en geloofsovertuiging. We geloven dat dit voor meer creativiteit, innovatie en een beter resultaat zorgt. RGF Staffing The Netherlands is een sterk groeiende organisatie, met 1245 werknemers in vaste dienst. In onze branche zijn we toonaangevend. Onze omvang maakt het mogelijk om maatschappelijke impact te maken. Ben je klaar om aan de knoppen van grote veranderingen en kansen te draaien? En heb je zin om impact te maken? Solliciteer dan snel op de functie van Business Controller.

Bekijk meer

Contact