Inhouse Recruiter IFF – Tilburg

'Het leven is te kort om dingen te doen waarover je niet gepassioneerd bent’

Deel deze vacature

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Ben jij klaar voor én op zoek naar je volgende stap? Zoek je een actieve dynamische functie met veel afwisseling? Hecht jij daarnaast veel waarde aan het werken in een prettig en warm team? Kijk jij daarnaast als recruiter uit naar het dagelijks maken van een uitstekende match tussen kandidaat en klant? Ter uitbreiding van het Inhouse team bij IFF in Tilburg, is onze opdrachtgever Start People Tilburg op zoek naar jou!

 

Wat ga je doen?

Mensen verbinden aan werk! Dat is wat wij doen en waar we bij Start People Tilburg succesvol in zijn. Wanneer je werkt als Inhouse Recruiter binnen een uitzendbureau ben jij van enorme toegevoegde waarde. Jij zorgt er met het leveren van voldoende kandidaten voor dat jouw klant succesvol kan zijn in het draaien van hun business.  Als recruiter ben je een echte meewerkend voorman/vrouw.

Voor de vestiging in Tilburg zoeken we niet 1 maar minimaal 2 enthousiaste recruiters die het Inhouse team van de klant IFF komen versterken.

Hoe ziet je dag eruit?
Als recruiter start je de dag met een werkoverleg met de collega’s van de vestiging om de dag en week af te stemmen in taken en verantwoordelijkheden. Zo weet iedereen wat de prioriteiten en uitdagingen voor die dag en week zijn. Een belangrijk onderdeel van je baan is het tijdig en juist inplannen van flex medewerkers voor de verschillende klanten en afdelingen. Hiervoor sta je gedurende de dag in nauw contact met verschillende teamleiders.

Deze functie kent een divers takenpakket:

  •  Je zoekt en selecteert potentiële kandidaten voor jouw opdrachtgever;
  • Je voert sollicitatiegesprekken met kandidaten om zo doende een perfecte match te maken;
  • Je zorgt ervoor dat de personeelsplanning van jouw klant gevuld is zodat hun processen zorgeloos kunnen doorlopen;
  • Om de productie van jouw opdrachtgever te laten draaien, zorg je voor een goede en gevulde personeelsplanning. Daarnaast ben je regelmatig in overleg met de klant om de kwaliteit van flexkrachten te bespreken alsmede de personeelsplanning optimaal vorm te geven;
  • Het aanmaken van contracten, bijhouden van een personeelsdossier en zorgen voor een correctie salarisbetaling aan flexkrachten behoort ook tot jouw taken. Je zorgt dus voor een goede afhandeling van de administratie;
  • Je helpt flexkrachten bij het beantwoorden van hun vragen;
  • Binden en Boeien van onze flexkrachten vinden we belangrijk. Je hebt dus regelmatig contact met flexkrachten en voert onder andere beoordelingsgesprekken.

Kortom. Dagelijks heb jij veel persoonlijk contact met zowel klant als kandidaten.

 

What’s in it for you?

Uitdagend, vernieuwend en dynamisch: dat is werken bij Start People! Wij vinden dat werk waarde creëert voor iedereen. Dus ook voor jou! Daarom bieden wij je een uitgebreid inwerkprogramma én uitstekende begeleiding. Gedurende de eerste 3 maanden volg je onze basisopleiding die heel interactief is. Daarnaast zelfstudie via e-learning, meekijken in de praktijk, zelf doen en coaching. Mocht jij al ervaring hebben? Dan wordt er een inwerktraject op maat gemaakt, precies naar jouw behoefte. Want wie blijft bewegen, komt vooruit! Daarnaast, ook niet onbelangrijk:

  • Je ontvangt een prima maandsalaris, afhankelijk van je ervaring;
  • Je ontvangt een Persoonlijk budget (PB) van 6% bovenop je maandsalaris. Naast 20 wettelijke verlofdagen per jaar en een pensioenregeling krijg je dit PB waarmee je zelf kunt kiezen waaraan je dit wil uitgeven. Bijvoorbeeld: extra uitkering in geld, extra verlofdagen (tot 15 dagen per jaar), het kopen van een fiets of een vergoeding van je sport abonnement;
  • Bonusregeling waarbij je per kwartaal, op basis van de resultaten van de regio en de totale organisatie, een leuk bedrag extra uitbetaald kan krijgen;
  • Interne opleidingen/workshops en toegang tot meer dan 100 online trainingen;
  • Bij goed functioneren volgt er een vast dienstverband;
  • Flexibel uitbetaald vakantiegeld (8%), waarbij je zelf kiest wanneer en met welke frequentie je dit uitbetaald wil krijgen. Bijvoorbeeld maandelijks of 2 keer per jaar. Handig;
  • Ontwikkelingskansen naar bijvoorbeeld senior intercedent en management functies;
  • En natuurlijk super leuke & gemotiveerde collega’s!

 

Wie ben jij?

  • Je hebt een hands-on mentaliteit en bent een échte doorzetter;
  • Je haalt energie uit menselijk contact (klant/flex);
  • Je kunt snel schakelen en weet goed om te gaan met adhoc situaties;
  • Je bent assertief ingesteld en waakt over je eigen planning;
  • Je bent ondernemend en denkt in oplossingen en kansen;
  • Je bent minimaal 32 tot 40 uur beschikbaar voor werk;
  • Je hebt een achtergrond in een commerciële werkomgeving, toerisme of HR.

Natuurlijk ben jij gewoon jezelf, want dat vinden wij het aller belangrijkste! Als je ondernemend bent, makkelijk en duidelijk communiceert, ‘out of the box’ kunt denken en weet vol te houden, ook op de momenten dat het resultaat wat moeilijker te behalen valt, dan past dit werk helemaal bij jou!

 

Zie jij de match?

 

Kan je niet wachten om in deze baan je tanden te zetten? Ben je toe aan een volgende uitdaging? Wil jij jouw ervaring bij Start People Tilburg inzetten? Solliciteer dan op deze vacature. Dat kan op diverse manieren via natasha@masternexttalent.nl met je CV en motivatie of via onderstaand sollicitatie document. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Natasha Rahimi-Verheijen via natasha@masternexttalent.nl of 06-4275 6959.

Master Next Talent voert deze werving en selectie procedure exclusief voor Start People uit.

 

Hoe verloopt de procedure?

  • We ontvangen je reactie met je CV;
  • Bij een match op papier volgt een eerste online kennismaking;
  • Is dit positief, dan presenteren wij je profiel aan Start People;
  • Dan volgt een 1e gesprek met Start People, fysiek op de vestiging of via Teams;
  • Bij een positief gesprek ontvang je al een voorstel!
  • Zodra dit getekend is ontvang je een uitnodiging voor een online assessment, gericht op je capaciteit, drijfveren en competenties, zodat je verder ontwikkeld kan worden!

 

Wie is onze opdrachtgever?

 

Start People, onderdeel van RGF Staffing, is het tweede grootste bureau binnen de arbeidsbemiddeling. Ons motto is “Werk creëert waarde voor iedereen”. Onze inhouse dienstverlening focust zich in de omgeving van Tilburg met name op de productie en de logistieke branche. Denk hierbij aan het leveren van productiemedewerkers, operators, magazijnmedewerkers en heftruckchauffeurs. Deze functies zijn cruciaal binnen de processen van onze klanten. Deze mensen zijn de kern van het bedrijf. Zonder hen geen succes! Wij zetten daarom standaard in op een langdurige arbeidsrelatie!

Bij Start People zijn we zowel mens als resultaatgericht en hebben we een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Die combinatie maakt ons succesvol en onderscheidend ten opzichte van andere bureaus binnen de branche.

Binnen Start People hechten wij ook veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling. Dit geldt zowel voor onze eigen medewerkers als onze flexkrachten. Wanneer jij bij ons werkt mag jij elk jaar aan de slag met een eigen jaarplan. Hierbij sta jij aan het roer en bepaal jij waar jij je ontwikkeling op in gaat zetten. We kijken continu waar jouw behoefte ligt en hoe we daar als organisatie aan kunnen bijdragen.

 

 

Bekijk meer

Recruitment Lead

Heb je al een aantal jaar werkervaring in recruitment, kennis van technische profielen en al enige ervaring met het detacheren van professionals? Ben je toe

Lees verder »

Contact