Inhouse Recruiter – Venlo (Tegelen)

'Het leven is te kort om dingen te doen waarover je niet gepassioneerd bent’

Deel deze vacature

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Ben jij net afgestudeerd of ben je op zoek naar een volgende stap? Zoek je een actieve dynamische functie met veel afwisseling? Hecht jij daarnaast veel waarde aan het werken in een prettig en warm team? Kijk jij daarnaast als (toekomstig) recruiter uit naar het dagelijks maken van een uitstekende match tussen kandidaat en klant? Ter uitbreiding van het Inhouse team in Venlo is onze opdrachtgever Start People op zoek naar jou!

 

Wat ga je doen?

Elke dag op zoek gaan naar de beste match tussen klant en kandidaat. Dat is waar jij als Inhouse Recruiter voor staat!
Als mensen-mens vind jij het fantastisch om dagelijks met collega’s, uitzendkrachten en klanten te schakelen. Maar ook het commerciële aspect aan deze functie, maakt jou enthousiast. Als recruiter ben jij dus van alle markten thuis.
De uitdaging stopt daar niet! Want wij willen als vestiging van beter, naar best. Daar hebben wij jouw hulp bij nodig. Dus ben jij ook administratief sterk, zie jij kansen liggen en vind jij het een uitdaging om samen met dit ervaren team verder te groeien? Dan willen wij bij Start People Venlo maar één ding zeggen: Welkom in het team!

Hoe ziet je werkdag er ongeveer uit? Na een kort, gezamenlijk werkoverleg, onder het genot van een kopje koffie:

  • Start je met de werving naar geschikte kandidaten voor onze klanten;
  • Je voert intakegesprekken met kandidaten voor verschillende vacatures;
  • Je zorgt voor een up-to-date kandidatenbestand die goed aansluit op de behoeftes in de markt;
  • Ben jij de concurrent altijd een stap voor;
  • Houd jij nauw contact met je klanten en wil jij hun verwachtingen altijd overtreffen;
  • Breng je kandidaten actief onder de aandacht bij de klant;
  • Zorg je voor een goede afhandeling van alle bijkomende administratie als een kandidaat geplaatst wordt;
  • Weet jij elke dag weer opnieuw de juiste prioriteiten te stellen.

Kortom. Dagelijks heb jij veel persoonlijk contact met zowel klant als kandidaten.

 

What’s in it for you?

Uitdagend, vernieuwend en dynamisch: dat is werken als Inhouse recruiter bij Start People! Wij vinden dat werk waarde creëert voor iedereen. Dus ook voor jou! Daarom bieden wij je een uitgebreid inwerkprogramma én uitstekende begeleiding. Gedurende de eerste 3 maanden volg je onze basisopleiding die heel interactief is. Daarnaast zelfstudie via e-learning, meekijken in de praktijk, zelf doen en coaching. Mocht jij al ervaring hebben? Dan wordt er een inwerktraject op maat gemaakt, precies naar jouw behoefte. Want wie blijft bewegen, komt vooruit! Daarnaast, ook niet onbelangrijk:

  • Je ontvangt een prima maandsalaris, afhankelijk van je ervaring;
  • Je ontvangt een Persoonlijk budget (PB) van 6% bovenop je maandsalaris. Naast 20 wettelijke verlofdagen per jaar en een pensioenregeling krijg je dit PB waarmee je zelf kunt kiezen waaraan je dit wil uitgeven. Bijvoorbeeld: extra uitkering in geld, extra verlofdagen (tot 15 dagen per jaar), het kopen van een fiets of een vergoeding van je sport abonnement;
  • Bonusregeling waarbij je per kwartaal, op basis van de resultaten van de regio en de totale organisatie, een leuk bedrag extra uitbetaald kan krijgen;
  • Interne opleidingen/workshops en toegang tot meer dan 100 online trainingen, zoals ‘Blije klanten blijven, Mindmappen, Conflicthantering en Stick to the plan;
  • Bij goed functioneren volgt er een vast dienstverband;
  • Flexibel uitbetaald vakantiegeld (8%), waarbij je zelf kiest wanneer en met welke frequentie je dit uitbetaald wil krijgen. Bijvoorbeeld maandelijks of 2 keer per jaar. Handig;
  • Ontwikkelingskansen naar bijvoorbeeld senior intercedent en management functies;
  • En natuurlijk super leuke & gemotiveerde collega’s!

Wie ben jij?

Als (inhouse) recruiter is het belangrijk dat jij deskundig, ondernemend en vooral nieuwsgierig bent. Jij hebt interesse in wat de klant doet, maar ook in wat de kandidaat motiveert. Daarbij weet jij wat nodig is om succesvol te zijn en vanwege jouw professionele houding, weten de klant en kandidaat jou te vinden wanneer nodig. Dit zijn de belangrijkste kenmerken, maar daarnaast herken jij jezelf ook in de volgende eigenschappen:

  • Je hebt een hands-on mentaliteit en bent een échte doorzetter en je haalt energie uit menselijk contact (klant/flex);
  • Je kunt snel schakelen en weet goed om te gaan met adhoc situaties;
  • Je bent assertief en ondernemend ingesteld, waakt over je eigen planning en denkt in oplossingen en kansen ;
  • Je bent bereid om zowel op onze inhouse vestiging in Tegelen als op onze vestiging in het centrum van Venlo te werken;
  • Je bent minimaal 32 tot 40 uur beschikbaar voor werk;
  • Je beheerst naast Nederlands de Engelse en Duitse taal in spreken of je bent bereid om dit op korte termijn te leren;
  • Goede communicatieve vaardigheden en een representatief voorkomen, want jij bent het visitekaartje voor Start People;
  • Je hebt een achtergrond in een commerciële werkomgeving, toerisme of HR.

Natuurlijk ben jij gewoon jezelf, want dat vinden wij het aller belangrijkste! Als je ondernemend bent, makkelijk en duidelijk communiceert, ‘out of the box’ kunt denken en weet vol te houden, ook op de momenten dat het resultaat wat moeilijker te behalen valt, dan past dit werk helemaal bij jou!

 

Zie jij de match?

Kan je niet wachten om in deze baan je tanden te zetten? Ben je toe aan een volgende uitdaging? Wil jij jouw ervaring bij Start People Tilburg inzetten? Solliciteer dan op deze vacature. Dat kan op diverse manieren via natasha@masternexttalent.nl met je CV en motivatie of via onderstaand sollicitatie document. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Natasha Rahimi-Verheijen via natasha@masternexttalent.nl of 06-4275 6959.

Master Next Talent voert deze werving en selectie procedure exclusief voor Start People uit.

 

Hoe verloopt de procedure?

  • We ontvangen je reactie met je CV;
  • Bij een match op papier volgt een eerste online kennismaking;
  • Is dit positief, dan presenteren wij je profiel aan Start People;
  • Dan volgt een 1e gesprek met Start People, fysiek op de vestiging of via Teams;
  • Bij een positief gesprek ontvang je al een voorstel!
  • Zodra dit getekend is ontvang je een uitnodiging voor een online assessment, gericht op je capaciteit, drijfveren en competenties, zodat je verder ontwikkeld kan worden!

 

Wie is onze opdrachtgever?

Start People, onderdeel van RGF Staffing (voorheen USG People), is het tweede grootste bureau binnen de arbeidsbemiddeling. Ons motto is “Werk creëert waarde voor iedereen”. Onze inhouse dienstverlening focust zich in de omgeving van Tilburg met name op de productie en de logistieke branche. Denk hierbij aan het leveren van productiemedewerkers, operators, magazijnmedewerkers en heftruckchauffeurs. Deze functies zijn cruciaal binnen de processen van onze klanten. Deze mensen zijn de kern van het bedrijf. Zonder hen geen succes! Wij zetten daarom standaard in op een langdurige arbeidsrelatie!

Bij Start People zijn we zowel mens als resultaatgericht en hebben we een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Die combinatie maakt ons succesvol en onderscheidend ten opzichte van andere bureaus binnen de branche.

Binnen Start People hechten wij ook veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling. Dit geldt zowel voor onze eigen medewerkers als onze flexkrachten. Wanneer jij bij ons werkt mag jij elk jaar aan de slag met een eigen jaarplan. Hierbij sta jij aan het roer en bepaal jij waar jij je ontwikkeling op in gaat zetten. We kijken continu waar jouw behoefte ligt en hoe we daar als organisatie aan kunnen bijdragen.

 

Bekijk meer

Recruitment Lead

Heb je al een aantal jaar werkervaring in recruitment, kennis van technische profielen en al enige ervaring met het detacheren van professionals? Ben je toe

Lees verder »

Contact